WALSOFT ŠKOLENÍ

Informace o možnosti telefonického školení k programům Sklad GOLD, Fakturace GOLD, Fakturace PONY a WalSoft kniha jízd

Mám zájem o telefonické školení: VAŠE E-MAILOVÁ ADRESA: Vámi požadovaný termín vám bude potvrzen, nebo vám bude nabídnut jiný do jednoho pracovního dne.

Jak školení probíhá?

Školení probíhá formou telefonického výkladu k požadované problematice a dialogu s lektorem v předem dohodnutém termínu prostřednictvím telefonní linky na čísle 606 842 817 a je možné je uskutečnit pro naprosté začátečníky i pro zkušené profesionály.

Témata a oblasti školení si určí sám zákazník dle svých potřeb. Je dobré pokud si zákazník předem připraví dotazy a témata, která potřebuje vysvětlit.

Pro maximální efektivitu školení se nejdříve připravte. Spusťe si program na svém počítači, připravte si témata a v dohodnutém čase volejte na číslo 606 842 817. Lektor vás verbálně povede jednotlivými kroky a postupy s náležitým vysvětlením problematiky, přičemž mu můžete kdykoliv klást doplňující otázky.

Jaké jsou výhody telefonního školení?

Je časově velmi efektivní. Lektor se věnuje pouze vám a vaší problematice. Neopustíte pohodlí svého zázemí. Ušetří se náklady na cestování (ty jsou zpravidla vyšší než cena vlastního školení).

Školitel, který se vám bude po dobu školení ochotně a velmi trpělivě věnovat je špičkový odborník na programy Fakturace GOLD, Sklad GOLD, Fakturace PONY i WalSoft kniha jízd a má dlouholeté zkušenosti v oblasti účetního poradenství i s telefonickou podporou k těmto programům a disponuje detailními znalostmi těchto programů.

Délka a rozsah školení

Délka školení je 30 minut a je poskytováno v pracovní době tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.

Školení mimo pracovní dobu je taktéž možné objednat, účtuje se však příplatek ve výši 100%.

Školení je možno si objednat i vícekrát.

Cena a platba školení

Poplatek za školení v pracovní době činí 300,- Kč za každou započatou půlhodinu + DPH.

Platba musí být připsána na účet nejméně 4 hod před termínem zahájení školení, pokud tomu tak není je školitel oprávněn dohodnutý termín zrušit.

Za provedení školení mimo pracovní dobu se účtuje příplatek ve výši 100%.

Pro provedení školení není nutné vlastnit licenci k programu, lze je provést i na nezablokované start verzi.

Dohodnout změnu termínu školení je možno nejpozději 4 hodiny před začátkem dohodnutého termínu.

Náklady na telefonní hovor nese zákazník (hovor uskuteční zákazník). Cena hovoru je dle vašeho běžného tarifu u vašeho telefonního operátora. Na telefonním lince 606 842 817 nejsou účtovány žádné přídavné poplatky).

Pokud se zákazník školení nezúčastní (to znamená, že nezavolal na číslo 606 842 817) poplatek za školení se nevrací.
Poslední aktualizace stránek proběhla dne 21.1.2014
© Masař 2003 - 2014, www.walsoft.cz


Valid XHTML 1.0 Transitional Ověřit CSS!